مکمل مورد نیاز برای افزایش وزن چیست؟
در دنیایی که بیشتر محصولات و مکمل های کاهش وزن به فروش می رسن، خیلی از افراد به دنبال افزایش وزن هستند. این مسئله برای خیلی از افراد که از لاغر بودن بیش از حد رنج می برند، مهمه و ما در داروخانه اینترنتی مثبت سبز سعی داریم مکمل های مورد نیاز برای افزایش وزن رو بهتون معرفی کنیم…

افزایش حجم و وزن، علاوه بر خیلی از افراد عادی که لاغر هستن، برای برخی بدنسازان هم اهمیت داره. ورزشکاران اکثرا زیر نظر مربی مکمل های افزایش وزن که اکثرا به گینرها معروفند رو می شناسن و استفاده می کنن.

بهترین افزایش دهنده وزن برای شما مکملی است که مقدار کالری مورد نیاز روزانه شما رو تامین کنه. خیلی از افراد به صورت بی رویه فقط اقدام به خوردن غذاهای پرکالری می کنن که هیچ نتیجه ای جز چربی و فشار خون هم عایدشون نمی شه، در حالی که برای افزایش وزن اصولی مثل روند کاهش باید کمبودهای بدن شما ریشه یابی شه و بعد اقدام به مصرف غذاها و مکمل ها کنین.
اگر شما به پروتئین بیشتری نیاز دارید باید افزایش دهنده ایی رو انخاب کنین که مقدار پروتئین اون نسبت به دیگر افزایش دهنده ها بیشتر باشه. اگه مقدار پروتئین مورد نیازتون رو بدون این محصول تامین کردید ولی برای تامین کالری مورد نیاز روزانه با مشکل مواجه هستین، محصولی با پروتئین کمتر و کربوهیدرات بیشتر برای شما مناسب تره. از جمله محصولاتی که تجربه خوب افراد مختلف رو تو این زمینه همراه داشته، می شه به پک چاقی چای نیوشا اشاره کرد.

توصیه ای برای ورزشکارانی که تمایل به افزایش وزن دارند:
هر چقدر نسبت کربوهیدرات به پروتئین در یک گینر بیشتر باشه، کیفیت عضله سازی اون کمتر می شه ولی در عوض وزن بیشتری را به شما می ده، اگه خیلی کمبود وزن دارین از محصولات با کربوهیدرات بالا استفاده کنین اما اگه می خواین کمی به وزن خودتون اضافه کنین و بیشتر به بهبود کیفیت عضلات خود بپردازین، از مکملی با درصد پروتئین بیشتر استفاده کنین خیلی بهتره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *