حل مشکلات شبکه دوربین مداربسته

حل مشکلات شبکه دوربین مداربسته

حل مشکلات شبکه دوربین مداربسته

 

 

راهکارهایی ویژه برای حل مشکلات شبکه دوربین مداربسته ٬
مشکل شماره ۱

زمانی که شبکه کابلی و موبایلی دوربین مداربسته به هیچ عنوان کار نمیکند چه کار باید کرد؟

راه حل

در گام اول باید کابل های اترنت را دقیق بررسی کنید و از اتصال کامل آنها اطمینان حاصل نمایید. تجربه ثابت میکند گاهی کوچکترین ضربه ها به کامپیوتر باعث جدایی کابل اترنت از سوکت مخصوص به خود می شود.

بعد بررسی تمامی کابل ها ٬ شکستگی – پیچ خوردگی و یا کلا زخمی شدن کابل ها را بررسی کنید٬ اگر کابلی آسیب دیده باشد کارایی و وظیفه خود را از دست میدهد.

در گام بعدی توصیه میکنیم اگر مشکل را پیدا نکردید روتر یا مودم را برای دقایقی خاموش کنید و مجدد آن را روشن کنید. بهتر است تنظیمات شبکه را اگر آشنایی دارید مجدد بررسی کنید که آیا رمز و عبوری که برای اتصال به اینترنت یا شبکه ساخته اید را صحیح وارد میکنید یا خیر!

البته گاهی ممکن است سیستم عامل منشا تمامی مشکلات باشد که باید مجدد راه اندازی شود. بررسی دقیق آی پی ها و بررسی نوع شبکه ( به صورت دستی تنظیم باید شود یا به صورت پی اچ سی پی٬ آدرس دهی می شود) میتواند از دیگر عومل قطعی شبکه باشد.

توجه: کابل شبکه را بررسی کنید هر نوع خمیدگی و پیچ خوردگی میتواند باعث قطعی کامل شبکه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-size: initial;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: initial;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}